Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracuję na Nuke'u ale generalnie chodzi mi o zasadę jak to wykonać.

O ile Lightwrapping nakłada się łatwo i przyjemnie, to działa niestety w kompozycjach 2D. W przestrzeni 3D niestety już nie. (Z tego co się orientuję w Fusion jest podobnie. Jak to obejść?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

Musisz to obchodzić?

Możesz rozdzielić scene 3d na renderowanie dwoma scanline'ami - tlo ze zrodlem swiatla i reszta, a później założyć lightwrap od tla.

Napisano

Tak sobie zazwyczaj radzę.

Ale przy bardziej skomplikowanej kompozycji, gdzie kluczowane postacie są również oświetlane, itd. robi się już duży problem. Próbuje to właśnie dzielić na mniejsze sceny 3D, renderować i składać do kupy ale zaczynają się już z tego robić nodowe koszmarki, pomijając, że czas generowania wynikowej sekwencji wzrasta dramatycznie.

Gość User190
Napisano

Wystarczy jeden podzial - zrodla swiatla i postacie przed nimi. Pozniej jeden lw i koniec. Mozesz wrzucic przyklad?

Napisano

Nie ma teraz nic, co mógłbym zamieścić na forum. Ale generalnie chodzi mi o sytuację kiedy, kluczowany materiał jest również zasłaniany przez obiekty na pierwszym planie.

Ogólnie robię dokładnie tak jak piszesz, lub w powyższym przypadku rozkładam to na 3 części.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności