Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Potrzebuję grafika, który wykona grafikę do gry 3D (modele, tekstury i co tam trzeba). Gra jest niekomercyjna, więc nie mogę zapewnić wynagrodzenia, ale jeśli by coś ładnego z tego wyszło to na pewno chciałbym, aby nasza praca została nagrodzona. Dlatego, jeśli udało by się znaleźć wydawcę, to myślę, że się uczciwie kasą podzielimy.

 

Poniżej zamieszczam krótki opis:

Wstęp.

Paintball 3D to gra skierowana do młodszych użytkowników. Połączenie strzelanki z elementami platformówki. Aby nadać sens rozgrywce może zostać wprowadzona mini-fabuła. Celem gracza jest dotarcie do obozu naszej drużyny. Po drodze przemierzamy barwną, zróżnicowaną, trójwymiarową krainę walcząc z przeciwnikami.

Założenia.

Techniczne:

- Gra ma powstać przy użyciu gotowego silnika graficznego OGRE

- Fizyką zajmuje się silnik fizyki ODE zintegrowany z OGRE poprzez wrapper OgreOde

- Wykorzystamy gotowy edytor do tworzenia sceny Ogitor

 

Rozgrywka:

- Gra dla jednego gracza skierowana do młodszych graczy

- Widok z trzeciej osoby

- Zróżnicowane poziomy

- Elementy platformowe na poziomach, których celem jest urozmaicenie podróży

- Na drodze możemy spotkać przeciwników, pułapki a także mechanizmy otwierające przejścia typu: przesuń skrzynię na płytkę, a otworzą się drzwi lub po prostu umożliwisz sobie wskoczenie na pułkę skalną.

 

 

Wykonałem już kilka rzeczy technicznych, takie podstawy umożliwiające rozpoczęcie rozsądnych prac nad projektem:

- fizyka postaci, ale muszę przyznać, że do poprawki, bo postać jest niestabilna.

- działa już wczytywanie scen opartych o format .scene co pozwala na tworzenie poziomów przy użyciu Ogitora. Daje to spore możliwości edycji terenu.

- fizyka terenu (kolizje z terenem)

 

Jest to zalążek pracy, ale pomyślałem, że mając już to, mogę zacząć szukać grafika, który także będzie miał dużo pracy.

 

Poniżej załączam screeny z tego co już jest, widać w sumie teren utworzony przy użyciu Ogitora. Wszystkie modele pochodzą z zasobów dołączanych do silnika.

 

69038184.th.png

48359504.th.png

39654818.th.png

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Jak na razie widać, że z klimatem paintballowym ma to mało wspólnego, ale chodzi tylko o pokazanie technicznych możliwości, bo ja tutaj tylko programuję ;)

 

Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt:

> tutaj na forum

> GG: 3598613

> e-mail: pawel(kropek)goralik(małpeczka)interia.pl

 

Pozdrawiam, Paweł

  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.