blachu Napisano 18 Sierpień 2010 Napisano 18 Sierpień 2010 jak to naprawic? vertexy z jednej strony przeksztalcily mi sie po booleanie w jeden i zniszczyly gzyms. w jaki sposob utworzyc od tych istniejacych vertow nowe?
adam_m Napisano 18 Sierpień 2010 Napisano 18 Sierpień 2010 Prościej bylo utworzyć edge (po editable poly gzymsu) w miejscu otworu, następnie usunąć poly z otworu i cap zamknąć końcówki gzymsu. Wtedy nic takiego by się nie stało. Oczywiście możesz usunąć edge po booleanie następnie dodać vertxy na brzegu, connectem połączyć z pozostałymi edgami i poprzesuwać. Efekt ten sam ale pracy znacznie więcej. Pozdr.
siwy Napisano 18 Sierpień 2010 Napisano 18 Sierpień 2010 Przed booleanem sprawdzaj czy model wycinany i wycinający jest poprawny i nie ma nakładających się vertexó, połamanych fac'eów itp., takie wycinanie jak na obrazku to nie jest normalna sprawa. Używaj tez pro Boolean'a, jest lepszy.
sajrus Napisano 18 Sierpień 2010 Napisano 18 Sierpień 2010 zielony cut (vertexem) żółty remove (edge)
Rekomendowane odpowiedzi