Napisano 18 Sierpień 201014 l jak to naprawic? vertexy z jednej strony przeksztalcily mi sie po booleanie w jeden i zniszczyly gzyms. w jaki sposob utworzyc od tych istniejacych vertow nowe?
Napisano 18 Sierpień 201014 l Prościej bylo utworzyć edge (po editable poly gzymsu) w miejscu otworu, następnie usunąć poly z otworu i cap zamknąć końcówki gzymsu. Wtedy nic takiego by się nie stało. Oczywiście możesz usunąć edge po booleanie następnie dodać vertxy na brzegu, connectem połączyć z pozostałymi edgami i poprzesuwać. Efekt ten sam ale pracy znacznie więcej. Pozdr.
Napisano 18 Sierpień 201014 l Przed booleanem sprawdzaj czy model wycinany i wycinający jest poprawny i nie ma nakładających się vertexó, połamanych fac'eów itp., takie wycinanie jak na obrazku to nie jest normalna sprawa. Używaj tez pro Boolean'a, jest lepszy.