Skocz do zawartości

tworzenie nowych vertexow


blachu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Prościej bylo utworzyć edge (po editable poly gzymsu) w miejscu otworu, następnie usunąć poly z otworu i cap zamknąć końcówki gzymsu. Wtedy nic takiego by się nie stało. Oczywiście możesz usunąć edge po booleanie następnie dodać vertxy na brzegu, connectem połączyć z pozostałymi edgami i poprzesuwać. Efekt ten sam ale pracy znacznie więcej. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed booleanem sprawdzaj czy model wycinany i wycinający jest poprawny i nie ma nakładających się vertexó, połamanych fac'eów itp., takie wycinanie jak na obrazku to nie jest normalna sprawa. Używaj tez pro Boolean'a, jest lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności