Skocz do zawartości

Praca magisterska, Ankieta, Interfejsy w app do grafiki 3D


Gość tornax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem studentem 5 roku informatyki stosowanej Uniwersytetu Jagielońskiego na wydziale fizyki, astronomii i informatyki stosowanej w Krakowie.

 

Aktualnie piszę pracę magisterską dotyczącą metodologii tworzenia interfejsów dla aplikacji komputerowych służących do pracy z grafiką 3D.

 

W tym momencie dla uzyskania dalszych postępów w pisaniu potrzebuje przeprowadzić szereg ankiet wśród użytkowników takich aplikacji.

 

Dlatego zwracam się z prośbą do wszytkich użytkowników, o ile tylko czas na to pozwala, o wypełnienie ankiety pod poniższym adresem

 

http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFVsWTB0UFg1TW41WjRLSXdva2Q5aVE6MQ

 

Na samym dole ankiety zostało pozostawione pole do podania adresu email. Wiem, że nie każdy użytkownik będzie chciał swój adres podawać dlatego pole to jest nieobowiązkowe do wypełnienia.

 

Nie mniej tak jak to jest zawarte w ankiecie podanie swojego adresu bardzo ułatwiło by mi dalszą pracę. Na podany adres były by wysyłane emaile z kolejnymi ankietami, które pozwoliłby na dalsze budowanie profilu konkretnych grup użytkowników.

 

Jeżeli adres zostanie podany nie będzie udostępniony nikomu więcej, a wszystkie wiadomości jakie będę wysyłał będą miały związek tylko i wyłącznie z moją pracą magisterską. Po zakończeniu pracy magisterskiej lista adresów zostanie skasowana.

 

Z góry dziękuje za wyrozumiałość i pomoc.

 

Iwo Polański

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...