Napisano 1 Wrzesień 201014 l Witam. Obecnie modeluję sofę taką jak na poniższym obrazku: Nie wiem jak mam się zabrać za oparcie. Wydaje mi się, że tutaj trzeba zrobić siatkę z modyfikatorem cross section, ale też nie do końca wiem jak ją skończyć. Obecnie mam coś takiego: Co dodać do tej siatki, żeby uzyskać odpowiedni efekt, ewentualnie jaką inną metodą mogę otrzymać taki kształt ?
Napisano 1 Wrzesień 201014 l No raczej :) Gdzie Ciebie do Surface'a w Maxie ciągnie? Matko :) Opanuj porządnie Polymodeling. Albo przesiądź się do Rhinocerosa albo Mayi jeśli tak bardzo lubisz pracować na splinach. Max nie jest do tego zbyt dobrze przygotowany. Pozdro. Tu masz na zachętę jak może wyglądać prosty model zrobiony polygonami po wygładzeniu modyfikatorem TurboSmooth Edytowane 1 Wrzesień 201014 l przez Kris_R