Napisano 12 Wrzesień 201014 l Witam! Mam wielki problem związany z przeniesieniem mojego modelu do 3ds max. Mój model zrobiny w Zbrashu i ma za dużo poligonów, a włożenie go na scene w 3ds maxsie powoduje wielkie lagi wyświetlania i bardzo mocne spowolnienie pracy programu. Większe problemy pojawiają się jak inne modele dojdę na scene. Wtedy program poprostu się zacina i wyłącza. Wiem, że można tego problemu się łatwo pozbyć kupując nowy sprzęt, lecz ja potrzebuje rozwiązania bardziej "praktycznego". Chciałbym wiedzieć czy jest jakaś możliwość w Zbrashu zmnieszenia liczby poligonów danego obiektu ( bo opcja zwiększenia istnieje :)) lub chciałbym aby ktoś podsunął mi inne wyjście z tego problemu.
Napisano 12 Wrzesień 201014 l pewnie ze istnieje :) poszukaj na necie tutorial, jak renderowac model z zb za pomoca displejsmentu ... wtedy lajtowo mozesz przerzucic modelik z level nr 1 do maxa i wyrenderowac go z fulldetalem ;) Jezeli jest to model nie animowany to latwiej mozesz po prostu uzyc pluginu decimation master (czy siakos takos) mozesz go pobrac za darmo ze strony domej zbrusha (pixologic.com)