Skocz do zawartości

Z Zbrush do 3ds max - problem


fikifak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam wielki problem związany z przeniesieniem mojego modelu do 3ds max. Mój model zrobiny w Zbrashu i ma za dużo poligonów, a włożenie go na scene w 3ds maxsie powoduje wielkie lagi wyświetlania i bardzo mocne spowolnienie pracy programu. Większe problemy pojawiają się jak inne modele dojdę na scene. Wtedy program poprostu się zacina i wyłącza. Wiem, że można tego problemu się łatwo pozbyć kupując nowy sprzęt, lecz ja potrzebuje rozwiązania bardziej "praktycznego". Chciałbym wiedzieć czy jest jakaś możliwość w Zbrashu zmnieszenia liczby poligonów danego obiektu ( bo opcja zwiększenia istnieje :)) lub chciałbym aby ktoś podsunął mi inne wyjście z tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

pewnie ze istnieje :) poszukaj na necie tutorial, jak renderowac model z zb za pomoca displejsmentu ... wtedy lajtowo mozesz przerzucic modelik z level nr 1 do maxa i wyrenderowac go z fulldetalem ;)

Jezeli jest to model nie animowany to latwiej mozesz po prostu uzyc pluginu decimation master (czy siakos takos) mozesz go pobrac za darmo ze strony domej zbrusha (pixologic.com)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności