Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chce zrobic koc lezacy na lozku, nakladam clotha na ractangel z modyfikatorem gametmarker dodaje pozostale obiekty klikam simulate i lipa, nic, probowalem na rozne sposoby i nic sie nie dzieje. mam maxa 2010.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 812
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

mam taka scene. dodalem modyfikator cloth klikam object proporties, add objects, wybieram elementy łózka, zmieniam na collision object, klikam na simulate i nic. Prosilbym o dosc proste wytlumaczenie bo jestem poczatkujacy.

 

42216900.jpg

83356096.jpg

Napisano

Powinieneś zrobić tak:

Obiektowi koc nadać modyfikator Cloth.

W Object Properties wybrać go i zaznaczyć na górze ptaszek przy Cloth. Możesz przypisać mu jakieś predefiniowane ustawienia (Presets).

Kliknąć Add Object... i wybrać elementy statyczne a następnie oznaczyć je jako Colision Object (to chyba masz zrobione). Max sam nada im modyfikator Cloth jako instance.

Wychodzisz z Object Properties i klikasz Simulate Local.

Jeśli coś nie wychodzi (u mnie wychodzi) skasuj na obiektach wszystkie modyfikatory i zacznij od początku.

 

Ale na mój rozum łóżko powinno mieć gęstszą siatkę niż na screenach.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności