Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

chce zrobic koc lezacy na lozku, nakladam clotha na ractangel z modyfikatorem gametmarker dodaje pozostale obiekty klikam simulate i lipa, nic, probowalem na rozne sposoby i nic sie nie dzieje. mam maxa 2010.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mam taka scene. dodalem modyfikator cloth klikam object proporties, add objects, wybieram elementy łózka, zmieniam na collision object, klikam na simulate i nic. Prosilbym o dosc proste wytlumaczenie bo jestem poczatkujacy.

 

42216900.jpg

83356096.jpg

Napisano

Powinieneś zrobić tak:

Obiektowi koc nadać modyfikator Cloth.

W Object Properties wybrać go i zaznaczyć na górze ptaszek przy Cloth. Możesz przypisać mu jakieś predefiniowane ustawienia (Presets).

Kliknąć Add Object... i wybrać elementy statyczne a następnie oznaczyć je jako Colision Object (to chyba masz zrobione). Max sam nada im modyfikator Cloth jako instance.

Wychodzisz z Object Properties i klikasz Simulate Local.

Jeśli coś nie wychodzi (u mnie wychodzi) skasuj na obiektach wszystkie modyfikatory i zacznij od początku.

 

Ale na mój rozum łóżko powinno mieć gęstszą siatkę niż na screenach.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności