piotrek6896 Napisano 19 Wrzesień 2010 Share Napisano 19 Wrzesień 2010 chce zrobic koc lezacy na lozku, nakladam clotha na ractangel z modyfikatorem gametmarker dodaje pozostale obiekty klikam simulate i lipa, nic, probowalem na rozne sposoby i nic sie nie dzieje. mam maxa 2010. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 19 Wrzesień 2010 Share Napisano 19 Wrzesień 2010 za malo danych. screeny by sie tez przydaly. Stworzyles Cloth Collection? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek6896 Napisano 19 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2010 mam taka scene. dodalem modyfikator cloth klikam object proporties, add objects, wybieram elementy łózka, zmieniam na collision object, klikam na simulate i nic. Prosilbym o dosc proste wytlumaczenie bo jestem poczatkujacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 19 Wrzesień 2010 Share Napisano 19 Wrzesień 2010 ahhh... myslalem, ze uzywasz Reactora. Nie znam sie na wersji modyfikatorowej niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waza Napisano 19 Wrzesień 2010 Share Napisano 19 Wrzesień 2010 Powinieneś zrobić tak: Obiektowi koc nadać modyfikator Cloth. W Object Properties wybrać go i zaznaczyć na górze ptaszek przy Cloth. Możesz przypisać mu jakieś predefiniowane ustawienia (Presets). Kliknąć Add Object... i wybrać elementy statyczne a następnie oznaczyć je jako Colision Object (to chyba masz zrobione). Max sam nada im modyfikator Cloth jako instance. Wychodzisz z Object Properties i klikasz Simulate Local. Jeśli coś nie wychodzi (u mnie wychodzi) skasuj na obiektach wszystkie modyfikatory i zacznij od początku. Ale na mój rozum łóżko powinno mieć gęstszą siatkę niż na screenach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek6896 Napisano 20 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2010 oki, dziala:) wielkei dziaki, +4U:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi