Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć

 

Mam dwa emitery partikli. PFsource02 zawiera partikle cele które są emitowane w klatce zerowej. PFSource01 emituje partikle też w klatce 0 jako cel obierają sobie partikle z PFSource02. Robie to za pomocą pCont.particleVector = otherSystem.particlePosition. No i pieknie wszystko działa ale chciałbym żeby cele byly aktywowane przez deflektor. Czyli jak przejdzie deflektor po partiklu to idzie do nastepnego eventu, wtedy startuje do niego inny z PFSource01.

 

Ogólnie chodzi o to żeby można bylo budować obiekt z partikli za pomocą deflektora. Zrobiłem to za pomocą particleID bo ważna jest numeracja(każdy ma swoje miejsce w obiekcie wzorcowym). Tylko że po przejsciu deflektora zmieniaja się particleIDs :( Próbowałem ustawić ze skryptu ponownie ParticleIDs zapamiętując ich numerki w particleInteger i niby to działa. W viewporcie widze stare ID a w Listnerze dobre. Tak czy siak to nie chce działać.

 

Z drugiej strony nie wiem jak rozpocząc ruch partikla z PFSource01 dopiero po aktywacji partikla z PFSource02 przed deflektor. Jakiś Script Test?

 

Może jest ktoś na forum kto jest biegły w temacie skryptowania PF?

 

Pomocy :)

  • Wyświetleń 615
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności