Skocz do zawartości

partikle jako cel dla innych partikli, particleID i particleInteger


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

 

Mam dwa emitery partikli. PFsource02 zawiera partikle cele które są emitowane w klatce zerowej. PFSource01 emituje partikle też w klatce 0 jako cel obierają sobie partikle z PFSource02. Robie to za pomocą pCont.particleVector = otherSystem.particlePosition. No i pieknie wszystko działa ale chciałbym żeby cele byly aktywowane przez deflektor. Czyli jak przejdzie deflektor po partiklu to idzie do nastepnego eventu, wtedy startuje do niego inny z PFSource01.

 

Ogólnie chodzi o to żeby można bylo budować obiekt z partikli za pomocą deflektora. Zrobiłem to za pomocą particleID bo ważna jest numeracja(każdy ma swoje miejsce w obiekcie wzorcowym). Tylko że po przejsciu deflektora zmieniaja się particleIDs :( Próbowałem ustawić ze skryptu ponownie ParticleIDs zapamiętując ich numerki w particleInteger i niby to działa. W viewporcie widze stare ID a w Listnerze dobre. Tak czy siak to nie chce działać.

 

Z drugiej strony nie wiem jak rozpocząc ruch partikla z PFSource01 dopiero po aktywacji partikla z PFSource02 przed deflektor. Jakiś Script Test?

 

Może jest ktoś na forum kto jest biegły w temacie skryptowania PF?

 

Pomocy :)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności