Wizzardius Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Jak wyłączyć te głupie linie wokoł każdego obiektu? Nie chodzi mi o siatke (F4) tylko o to co widac na obrazku.
ApaczoS Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Obramowanie wyłączamy stosując skomplikowaną kombinację klawiszy "J"ot :)
Wizzardius Napisano 25 Wrzesień 2010 Autor Napisano 25 Wrzesień 2010 Dzięki :P Mam jeszcze jedno pytanie :) Otóż stworzyłem "pół głowy" jak zrobić mu teraz tzw mirror żeby vertexy sie połaczyły itp ?;/ W tutorialu niejasno jest to wyjaśnione więc prosze was o pomoc.
mkeruj Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Zapewne chodzi o symetry, ale może być i mirror.
Wizzardius Napisano 25 Wrzesień 2010 Autor Napisano 25 Wrzesień 2010 Nie wiem jaka jest różnica między tym (i czy w ogole jest) ale po prostu chce automatycznie dorobić drugą połowe i nie wiem jak ;/ TZn. umiem np zrobic druga połowe głowy (mirror) ale już nie wiem jak połączyć vertexy ;/
kwancik Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Zaznacz vertexy na połączeniu a następnie w edit geometry, tam gdzie jest weld kliknij selected.
Bielik93 Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Symetry samo automatycznie laczy ci dwie polowy
Wizzardius Napisano 26 Wrzesień 2010 Autor Napisano 26 Wrzesień 2010 Ok, dzięki ;p A teraz mi wytłumaczcie 5 punkt, podpunkt 3 z tego tuta: http://www.polygonblog.com/unwrapping Klikam Pelt, ale do JASNEJ ******* gdzie jest to okienko co na obrazku "Start pelt itp...."
yasamaru Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45541 tu jest fajny tutek co do tego ;]
Rekomendowane odpowiedzi