Napisano 25 Wrzesień 201014 l Jak wyłączyć te głupie linie wokoł każdego obiektu? Nie chodzi mi o siatke (F4) tylko o to co widac na obrazku.
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Obramowanie wyłączamy stosując skomplikowaną kombinację klawiszy "J"ot :)
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Autor Dzięki :P Mam jeszcze jedno pytanie :) Otóż stworzyłem "pół głowy" jak zrobić mu teraz tzw mirror żeby vertexy sie połaczyły itp ?;/ W tutorialu niejasno jest to wyjaśnione więc prosze was o pomoc.
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Autor Nie wiem jaka jest różnica między tym (i czy w ogole jest) ale po prostu chce automatycznie dorobić drugą połowe i nie wiem jak ;/ TZn. umiem np zrobic druga połowe głowy (mirror) ale już nie wiem jak połączyć vertexy ;/
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Zaznacz vertexy na połączeniu a następnie w edit geometry, tam gdzie jest weld kliknij selected.
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Autor Ok, dzięki ;p A teraz mi wytłumaczcie 5 punkt, podpunkt 3 z tego tuta: http://www.polygonblog.com/unwrapping Klikam Pelt, ale do JASNEJ ******* gdzie jest to okienko co na obrazku "Start pelt itp...."
Napisano 27 Wrzesień 201014 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45541 tu jest fajny tutek co do tego ;]