Napisano 26 Wrzesień 201014 l Próbowałem się bawić funkcją mocapu w matchmoverze i momentami niektóre markery na filmie są zasłoniete i gdy zrobię solve to po imporcie do majki pomiedzy niektórymi lokatorami nie ma klatek kluczowych. Jak je dobudować w majce na podstawie tego co jest pomiedzy przerwami? Ręcznie czy jest jakiś sposób, który pozwoli na dobudowanie tego automatycznie?
Napisano 26 Wrzesień 201014 l a co masz w tych miejscach? jak nie masz nic, a ruch jest ok, to chyba nie ma potrzeby wrzucac tam klucza, bo sie interpoluje;) A jak bardzo chcesz, to mozesz wypiec animacje (Bake) i bedziesz mial klucze wszedzie.
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Autor Nie ma nic, pustka, lokator znika, ruchu nie ma, a jak usunę animację na atrybucie visibility (w miejscu gdzie nie ma kluczy, lokator znika) lokatora to zmienia położenie i siedzi w tym miejscu nie ruszajac się także potrzebuję dobudowac brakujące klucze pomiedzy tymi pustkami i nie mam pojęcia w jaki sposób :D
Napisano 26 Wrzesień 201014 l wypiecz na szkielet tak jak jest, a pozniej wywal te klucze, w ktorych jest skok ;) Ja tak robie codziennie i dziala w 99,9% przypadkow ;) Visibility znajdziesz np. w GraphEditorze, albo w ChannelBoxie. W teorii, bo moze byc schowany przez kogos.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto