Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Próbowałem się bawić funkcją mocapu w matchmoverze i momentami niektóre markery na filmie są zasłoniete i gdy zrobię solve to po imporcie do majki pomiedzy niektórymi lokatorami nie ma klatek kluczowych.

Jak je dobudować w majce na podstawie tego co jest pomiedzy przerwami?

Ręcznie czy jest jakiś sposób, który pozwoli na dobudowanie tego automatycznie?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 735
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a co masz w tych miejscach?

 

jak nie masz nic, a ruch jest ok, to chyba nie ma potrzeby wrzucac tam klucza, bo sie interpoluje;)

A jak bardzo chcesz, to mozesz wypiec animacje (Bake) i bedziesz mial klucze wszedzie.

Napisano
  • Autor

Nie ma nic, pustka, lokator znika, ruchu nie ma, a jak usunę animację na atrybucie visibility (w miejscu gdzie nie ma kluczy, lokator znika) lokatora to zmienia położenie i siedzi w tym miejscu nie ruszajac się także potrzebuję dobudowac brakujące klucze pomiedzy tymi pustkami i nie mam pojęcia w jaki sposób :D

Napisano

wypiecz na szkielet tak jak jest, a pozniej wywal te klucze, w ktorych jest skok ;) Ja tak robie codziennie i dziala w 99,9% przypadkow ;)

 

Visibility znajdziesz np. w GraphEditorze, albo w ChannelBoxie. W teorii, bo moze byc schowany przez kogos.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności