Tomasz_87 Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Próbowałem się bawić funkcją mocapu w matchmoverze i momentami niektóre markery na filmie są zasłoniete i gdy zrobię solve to po imporcie do majki pomiedzy niektórymi lokatorami nie ma klatek kluczowych. Jak je dobudować w majce na podstawie tego co jest pomiedzy przerwami? Ręcznie czy jest jakiś sposób, który pozwoli na dobudowanie tego automatycznie?
Reanimator Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 a co masz w tych miejscach? jak nie masz nic, a ruch jest ok, to chyba nie ma potrzeby wrzucac tam klucza, bo sie interpoluje;) A jak bardzo chcesz, to mozesz wypiec animacje (Bake) i bedziesz mial klucze wszedzie.
Tomasz_87 Napisano 26 Wrzesień 2010 Autor Napisano 26 Wrzesień 2010 Nie ma nic, pustka, lokator znika, ruchu nie ma, a jak usunę animację na atrybucie visibility (w miejscu gdzie nie ma kluczy, lokator znika) lokatora to zmienia położenie i siedzi w tym miejscu nie ruszajac się także potrzebuję dobudowac brakujące klucze pomiedzy tymi pustkami i nie mam pojęcia w jaki sposób :D
Reanimator Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 wypiecz na szkielet tak jak jest, a pozniej wywal te klucze, w ktorych jest skok ;) Ja tak robie codziennie i dziala w 99,9% przypadkow ;) Visibility znajdziesz np. w GraphEditorze, albo w ChannelBoxie. W teorii, bo moze byc schowany przez kogos.
Tomasz_87 Napisano 26 Wrzesień 2010 Autor Napisano 26 Wrzesień 2010 Ok, spróbuję. Odezwę się za jakiś czas i dam znać czy pomogło :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się