Temporal Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Hejka, czy da sie zrobic cos takiego: stworze sobie kontroler (shape) ktory po przesunieciu bedzie przesuwal teksture po uv? Przyklad: Mam na modelu oko z tekstura zrenicy itp i gdy przesune sobie shape (niech bedzie gwiazdka :P) to tekstura sie przesunie w tym samym kierunku. Tak wiem ze normalnie to sie robi ze to geometria sie obraca wzgledem kontrolera/helpera a nie tekstura ale w tym wypadku potrzebuje wlasnie takiego rozwiazania. Zna ktos jakis fajny, prosty sposob na to? Najelpiej bez uzywania max scripta.
Gość Gosc Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 no oczywiscie ze tak :D 2 rzeczy do oblookania: "wire parameter" gdzie laczysz ze soba np. zmienne i wartosci w mapie uv (u/v offset), a druga sprawa ze do tak zdefiniowanych zmiennych mozesz podlaczyc kontroller, moze to byc twoj wlasny obiekt albo gotowe suwaki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się