Skocz do zawartości

Podlinkowanie tekstury


Temporal

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka, czy da sie zrobic cos takiego: stworze sobie kontroler (shape) ktory po przesunieciu bedzie przesuwal teksture po uv? Przyklad: Mam na modelu oko z tekstura zrenicy itp i gdy przesune sobie shape (niech bedzie gwiazdka :P) to tekstura sie przesunie w tym samym kierunku. Tak wiem ze normalnie to sie robi ze to geometria sie obraca wzgledem kontrolera/helpera a nie tekstura ale w tym wypadku potrzebuje wlasnie takiego rozwiazania.

 

Zna ktos jakis fajny, prosty sposob na to? Najelpiej bez uzywania max scripta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

no oczywiscie ze tak :D

 

2 rzeczy do oblookania: "wire parameter" gdzie laczysz ze soba np. zmienne i wartosci w mapie uv (u/v offset), a druga sprawa ze do tak zdefiniowanych zmiennych mozesz podlaczyc kontroller, moze to byc twoj wlasny obiekt albo gotowe suwaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności