Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka, czy da sie zrobic cos takiego: stworze sobie kontroler (shape) ktory po przesunieciu bedzie przesuwal teksture po uv? Przyklad: Mam na modelu oko z tekstura zrenicy itp i gdy przesune sobie shape (niech bedzie gwiazdka :P) to tekstura sie przesunie w tym samym kierunku. Tak wiem ze normalnie to sie robi ze to geometria sie obraca wzgledem kontrolera/helpera a nie tekstura ale w tym wypadku potrzebuje wlasnie takiego rozwiazania.

 

Zna ktos jakis fajny, prosty sposob na to? Najelpiej bez uzywania max scripta.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 789
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no oczywiscie ze tak :D

 

2 rzeczy do oblookania: "wire parameter" gdzie laczysz ze soba np. zmienne i wartosci w mapie uv (u/v offset), a druga sprawa ze do tak zdefiniowanych zmiennych mozesz podlaczyc kontroller, moze to byc twoj wlasny obiekt albo gotowe suwaki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności