Napisano 27 Wrzesień 201014 l Hejka, czy da sie zrobic cos takiego: stworze sobie kontroler (shape) ktory po przesunieciu bedzie przesuwal teksture po uv? Przyklad: Mam na modelu oko z tekstura zrenicy itp i gdy przesune sobie shape (niech bedzie gwiazdka :P) to tekstura sie przesunie w tym samym kierunku. Tak wiem ze normalnie to sie robi ze to geometria sie obraca wzgledem kontrolera/helpera a nie tekstura ale w tym wypadku potrzebuje wlasnie takiego rozwiazania. Zna ktos jakis fajny, prosty sposob na to? Najelpiej bez uzywania max scripta.
Napisano 27 Wrzesień 201014 l no oczywiscie ze tak :D 2 rzeczy do oblookania: "wire parameter" gdzie laczysz ze soba np. zmienne i wartosci w mapie uv (u/v offset), a druga sprawa ze do tak zdefiniowanych zmiennych mozesz podlaczyc kontroller, moze to byc twoj wlasny obiekt albo gotowe suwaki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto