zakaru Napisano 24 Maj 2004 Share Napisano 24 Maj 2004 Tworząc wybuch szkła w 3dsmax\'ie może kawałki nierealistycznie po spadnięciu na ziemię jadą na wszystkie strony(system cząsteczek Parray) jak zrobić aby cząsteczki(fragmenty szkła)po spadnięciu na ziemie zostały na swoim miejscu??!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orion Napisano 25 Maj 2004 Share Napisano 25 Maj 2004 brak ustawionej masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zakaru Napisano 26 Maj 2004 Autor Share Napisano 26 Maj 2004 A jak ustawić mase??! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się