big_white_ninja Napisano 24 Maj 2004 Share Napisano 24 Maj 2004 1Czytałem że bipedy służą do animacji ale jestem w nich zielony. Czy może mi ktoś je przybliżyć?? 2Mam zbroje zrobioną z kółek i chcę żeby ładnie spadła z wieszaka zachowując prawa fizyki.(żeby kółka się poruszały) 3Mogę prosić o link do tutoriali Maxa6 bo nie dostałem z programem :-( ?? 4Mam 3D Studio Max6(z reaktorem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 24 Maj 2004 Share Napisano 24 Maj 2004 1. F1 (Help) 2. Reactor -> Help 3. www.discreet.com 4. gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 24 Maj 2004 Autor Share Napisano 24 Maj 2004 1 A można prosić o link na forum?? (nie znam angielskiego) 2 Bez tego nie mogę nic zrobić bo wszyscy tylko ->\"Help\" 3 Dzięki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nimrod Napisano 24 Maj 2004 Share Napisano 24 Maj 2004 Bez znajomości choćby podstaw angielksiego i tak daleko nie zajedziesz, a nikomu nie chce się tłumaczyć helpa (trochę tego jest), po za tym jak chcesz linka do forum to wpisz w szukaj: \"biped\" i sam poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leander Napisano 24 Maj 2004 Share Napisano 24 Maj 2004 masz tez tutek na tej stronie http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs116/cstutorial.htm chociaz nie do konca Ci o to chodzi.. no ale ktoz to wie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 25 Maj 2004 Autor Share Napisano 25 Maj 2004 1.Dzięki za odpowiedzi bo to moje pierwsze posty 2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki 3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację 4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę) 5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się