Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1Czytałem że bipedy służą do animacji ale jestem w nich zielony. Czy może mi ktoś je przybliżyć??

2Mam zbroje zrobioną z kółek i chcę żeby ładnie spadła z wieszaka zachowując prawa fizyki.(żeby kółka się poruszały)

3Mogę prosić o link do tutoriali Maxa6 bo nie dostałem z programem :-( ??

4Mam 3D Studio Max6(z reaktorem)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bez znajomości choćby podstaw angielksiego i tak daleko nie zajedziesz, a nikomu nie chce się tłumaczyć helpa (trochę tego jest), po za tym jak chcesz linka do forum to wpisz w szukaj: \"biped\" i sam poszukaj.

Napisano
  • Autor

1.Dzięki za odpowiedzi bo to moje pierwsze posty

2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki

3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację

4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę)

5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności