Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1Czytałem że bipedy służą do animacji ale jestem w nich zielony. Czy może mi ktoś je przybliżyć??

2Mam zbroje zrobioną z kółek i chcę żeby ładnie spadła z wieszaka zachowując prawa fizyki.(żeby kółka się poruszały)

3Mogę prosić o link do tutoriali Maxa6 bo nie dostałem z programem :-( ??

4Mam 3D Studio Max6(z reaktorem)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bez znajomości choćby podstaw angielksiego i tak daleko nie zajedziesz, a nikomu nie chce się tłumaczyć helpa (trochę tego jest), po za tym jak chcesz linka do forum to wpisz w szukaj: \"biped\" i sam poszukaj.

Napisano

1.Dzięki za odpowiedzi bo to moje pierwsze posty

2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki

3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację

4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę)

5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności