Napisano 24 Maj 200420 l 1Czytałem że bipedy służą do animacji ale jestem w nich zielony. Czy może mi ktoś je przybliżyć?? 2Mam zbroje zrobioną z kółek i chcę żeby ładnie spadła z wieszaka zachowując prawa fizyki.(żeby kółka się poruszały) 3Mogę prosić o link do tutoriali Maxa6 bo nie dostałem z programem :-( ?? 4Mam 3D Studio Max6(z reaktorem)
Napisano 24 Maj 200420 l Autor 1 A można prosić o link na forum?? (nie znam angielskiego) 2 Bez tego nie mogę nic zrobić bo wszyscy tylko ->\"Help\" 3 Dzięki za odpowiedz
Napisano 24 Maj 200420 l Bez znajomości choćby podstaw angielksiego i tak daleko nie zajedziesz, a nikomu nie chce się tłumaczyć helpa (trochę tego jest), po za tym jak chcesz linka do forum to wpisz w szukaj: \"biped\" i sam poszukaj.
Napisano 24 Maj 200420 l masz tez tutek na tej stronie http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs116/cstutorial.htm chociaz nie do konca Ci o to chodzi.. no ale ktoz to wie :)
Napisano 25 Maj 200420 l Autor 1.Dzięki za odpowiedzi bo to moje pierwsze posty 2 Mam zbroję złożoną z kółeczek i mam reaktora(3DSMax6) i nie wiem jak sprawić żeby zbroja podlegała prawom fizyki 3Największy problem mam z grawitacją bo \"gravity\" przyłączone do kółeczka nic nie robi a drugi problem to nie wiem co powinienem przypisać(jeśli w ogóle powinienem)z reaktora żeby kółeczka poruszały się osobno i nie przechodziły przez siebie i żeby pociągnięcie za jedno kółeczko poruszało całą zbroją (wyginając ją) co znacznie ułatwi animację 4Szczerze proszę o szybkie odpowiedzi i nie w stylu zajrzyj do helpa bo nie znam angielskiego(ale się uczę) 5 Szczególne podziękowania dla leandera za tutorial bo dobrze trafił z tutorialem :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto