marcinogi7 Napisano 10 Październik 2010 Share Napisano 10 Październik 2010 to co w temacie: jak zrobic odbijajaca sie piłkę w 3dmax przy pomocy reactora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 10 Październik 2010 Share Napisano 10 Październik 2010 2 minuty na opcji szukaj na youtube powodzenia i jeśli chcesz zobaczyć co z tym można zrobić jak się nauczysz to zajrzyj na moją strone http://restorer3d.com/index.php?/animation/bounce-360/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinogi7 Napisano 10 Październik 2010 Autor Share Napisano 10 Październik 2010 (edytowane) o dzięki wielkie ale jeszcze mam pytanie co do twojego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=2-ZR3ymPFGE&feature=player_embedded#! jak robiłeś dzwięk piłek? każda osobno? :) czy to już w programie do montowania? i jak modelowałeś tę piłkę do kosza? Edytowane 10 Październik 2010 przez marcinogi7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 10 Październik 2010 Share Napisano 10 Październik 2010 Dzwięki zrobił mój dźwiękowiec. Ja próbowałem na początku sam nagrywać piłki na korytarzu mojego bloku i składać w premiere ale była to amatorszczyzna. Oddałem więc robotę specjaliście i nie wiem nawet jak się jego programy nazywają. Wszystkie piłki to zwykłe sfery z teksturą i bumpem lub normalem. Modelowałem czasami zniekształcenia i wypalałem je na teksturę. Akurat z piłką do kosza było ciężko więc kupiłem tą teksturę na turbosqueed za dolara, sam bym takiej nie zrobił szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi