Napisano 10 Październik 201014 l to co w temacie: jak zrobic odbijajaca sie piłkę w 3dmax przy pomocy reactora
Napisano 10 Październik 201014 l 2 minuty na opcji szukaj na youtube powodzenia i jeśli chcesz zobaczyć co z tym można zrobić jak się nauczysz to zajrzyj na moją strone http://restorer3d.com/index.php?/animation/bounce-360/
Napisano 10 Październik 201014 l Autor o dzięki wielkie ale jeszcze mam pytanie co do twojego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=2-ZR3ymPFGE&feature=player_embedded#! jak robiłeś dzwięk piłek? każda osobno? :) czy to już w programie do montowania? i jak modelowałeś tę piłkę do kosza? Edytowane 10 Październik 201014 l przez marcinogi7
Napisano 10 Październik 201014 l Dzwięki zrobił mój dźwiękowiec. Ja próbowałem na początku sam nagrywać piłki na korytarzu mojego bloku i składać w premiere ale była to amatorszczyzna. Oddałem więc robotę specjaliście i nie wiem nawet jak się jego programy nazywają. Wszystkie piłki to zwykłe sfery z teksturą i bumpem lub normalem. Modelowałem czasami zniekształcenia i wypalałem je na teksturę. Akurat z piłką do kosza było ciężko więc kupiłem tą teksturę na turbosqueed za dolara, sam bym takiej nie zrobił szybko.