Skocz do zawartości

[3ds max] Modeling


wektor1995

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rozumiem, że chodzi o bryłę z jedną podstawą kwadratu a drugą okręgu lub coś podobnego.

Taka bryła może mieć zerową wysokość

 

Tworzysz okrąg i kwadrat. Kwadrat ma w sumie tyle vertexów co okrąg i są odwrócone do siebie normalkami. Łączysz wtedy krawędzie przez bridge i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności