pol1k Napisano 26 Maj 2004 Napisano 26 Maj 2004 chodzi o \"gasienice\" czolgu...chce zrobic tak zeby wiele takich samych elementow poruszalo sie po tej samej sciezce.... path deform chyba odpada bo dla kazdego obiektu tworzy wlasna kopie sciezki, chyba ze da sie jakos ustawic zeby korzystaly z tej samej sciezki? nie mam za bardzo innego pomyslu na to, moze ktos juz znalazl system? byl kiedys tutorial jak to zrobic ale chyba byl do lightwave no ale jesli ktos ma to poprosze link, moze mnie naprowadzi jakos.... no i poprosze o jakies pomysly jesli ktos ma, chocby ogolne wskazowki, sam sprobuje to zglebic... ps.animowana mapa opacity mnie nie zadowala ----------------------------- sorry dopiero w nocy dokladniej pogrzebalem w necie i znalazlem, problem rozwiazany, temat do skasowania, chyba ze kogos interesuje temat to http://www.3dcafe.com/asp/tutorials/max/cattrack/cattrack.asp pozdro
Kris_R Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 Idziesz dobrym tropem... zaraz odpalę maxa, żeby to jasno wytłumaczyć... ale zapewniam Cię że właśnie path deform jest tu kluczem do szczęścia... modyfikator którego potrzebujesz to PathDeform (WSM)... czyli World Space... jest tam parametr move to path, który umieści obiekt na ścieżce... po ustawieniu i zanimowaniu jednego cyklu animacji dla jednego elementu gąsienicy kopiujesz modyfikator i wklejasz dla każdego z pozostałych elementów... musisz każdy ustawić na ścieżce klikacjąć \'move to path\' a następnie przy WYłaczonym auto animate przesunąć skokowo zakres animacji dla każdego elementu osobno (najlepeij w Dope Sheet)... pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się