Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jak renderował mi się projekt wraz z Indirect Illumination (Irradiance map + Brute Force) i jak doszło do końcowego renderingu to pojawiły się na renderze na teksturach jakieś czarne kółka. Tak to wygląda:

 

attachment.php?attachmentid=75310&stc=1&d=1288112997

 

Co może być tego powodem (ta czarna strefa to końcowy rendering)? gdy wyłączałem Illumination to wszystko było ok ale przy zwykłym całość renderowała by mi się z tydzień XD

 

bardzo proszę o jakieś wskazówki.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nieno na pewno nie :/ Jak renderuje bez Indirect Illumination to wszystko jest OK ale jak włączę to potem przy ostatecznym renderingu pojawia się takie coś wszędzie :/

 

Nawet w innym projekcie teraz to render wraz Indirect Illumination jest o wiele ciemniejszy niż przy normalnym.

 

Może trzeba zmieniać jakieś opcje jeśli chodzi o światło przy używaniu Indirect Illumination. Sam nie wiem.

 

Jakieś pomysły?

Napisano (edytowane)

O kurcze. Rzeczywiście!!! No to wiem w czym jest problem w tym pierwszym :D Wielkie dzięki.

 

A co może być powodem tego że przy drugim renderze scena jest o wiele ciemniejsza niż przy wyłączonym Indirect Illumination (Irradiance map + Brute Force, Image sample - Adaptive DMC, Antialiasing filter - Mitchell-Netravali, Color mapping Type - HSV exponential)

Edytowane przez Harem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności