Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jak renderował mi się projekt wraz z Indirect Illumination (Irradiance map + Brute Force) i jak doszło do końcowego renderingu to pojawiły się na renderze na teksturach jakieś czarne kółka. Tak to wygląda:

 

attachment.php?attachmentid=75310&stc=1&d=1288112997

 

Co może być tego powodem (ta czarna strefa to końcowy rendering)? gdy wyłączałem Illumination to wszystko było ok ale przy zwykłym całość renderowała by mi się z tydzień XD

 

bardzo proszę o jakieś wskazówki.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 998
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no kurcze nikt nie wie co może być powodem takiego efektu? (lewa część obrazka)?

Napisano

Sprawdź czy w oknie effects nie masz dodanego noisa.

Napisano
  • Autor

Nieno na pewno nie :/ Jak renderuje bez Indirect Illumination to wszystko jest OK ale jak włączę to potem przy ostatecznym renderingu pojawia się takie coś wszędzie :/

 

Nawet w innym projekcie teraz to render wraz Indirect Illumination jest o wiele ciemniejszy niż przy normalnym.

 

Może trzeba zmieniać jakieś opcje jeśli chodzi o światło przy używaniu Indirect Illumination. Sam nie wiem.

 

Jakieś pomysły?

Napisano

...ok. Wobec tego sprawdź czy przypadkiem "Show samples" nie masz zaznaczone w opcjach GI.

Napisano
  • Autor

O kurcze. Rzeczywiście!!! No to wiem w czym jest problem w tym pierwszym :D Wielkie dzięki.

 

A co może być powodem tego że przy drugim renderze scena jest o wiele ciemniejsza niż przy wyłączonym Indirect Illumination (Irradiance map + Brute Force, Image sample - Adaptive DMC, Antialiasing filter - Mitchell-Netravali, Color mapping Type - HSV exponential)

Edytowane przez Harem

Napisano
  • Autor

Uf :D Już spoko. Problem rozwiązany :D Wystarczyło Direct light włączyć :D dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności