Napisano 26 Październik 201014 l Witam. Jak renderował mi się projekt wraz z Indirect Illumination (Irradiance map + Brute Force) i jak doszło do końcowego renderingu to pojawiły się na renderze na teksturach jakieś czarne kółka. Tak to wygląda: Co może być tego powodem (ta czarna strefa to końcowy rendering)? gdy wyłączałem Illumination to wszystko było ok ale przy zwykłym całość renderowała by mi się z tydzień XD bardzo proszę o jakieś wskazówki.
Napisano 31 Październik 201014 l Autor no kurcze nikt nie wie co może być powodem takiego efektu? (lewa część obrazka)?
Napisano 31 Październik 201014 l Autor Nieno na pewno nie :/ Jak renderuje bez Indirect Illumination to wszystko jest OK ale jak włączę to potem przy ostatecznym renderingu pojawia się takie coś wszędzie :/ Nawet w innym projekcie teraz to render wraz Indirect Illumination jest o wiele ciemniejszy niż przy normalnym. Może trzeba zmieniać jakieś opcje jeśli chodzi o światło przy używaniu Indirect Illumination. Sam nie wiem. Jakieś pomysły?
Napisano 31 Październik 201014 l ...ok. Wobec tego sprawdź czy przypadkiem "Show samples" nie masz zaznaczone w opcjach GI.
Napisano 31 Październik 201014 l Autor O kurcze. Rzeczywiście!!! No to wiem w czym jest problem w tym pierwszym :D Wielkie dzięki. A co może być powodem tego że przy drugim renderze scena jest o wiele ciemniejsza niż przy wyłączonym Indirect Illumination (Irradiance map + Brute Force, Image sample - Adaptive DMC, Antialiasing filter - Mitchell-Netravali, Color mapping Type - HSV exponential) Edytowane 31 Październik 201014 l przez Harem
Napisano 31 Październik 201014 l Autor Uf :D Już spoko. Problem rozwiązany :D Wystarczyło Direct light włączyć :D dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto