Napisano 2 Listopad 201014 l Witam, Chciałbym zapytać, czy w Maya 2011 istnieje odpowiednik Noise z 3d Max'a? Pozdr Tomek
Napisano 6 Listopad 201014 l noise w sensie czego? w renderze czy photons? a jeżeli ci chodzi o noise w modelu (http://www.3dtrue.com/max/18.html) to znalazłem tylko w czasie extrude w attribute editor (ctrl+a) jest suwak randomize
Napisano 30 Listopad 201014 l W miarę dobrze kojarzę obydwa te programy jeśli chodzi Ci o modyfikator dodawania zniekształceń do obiektu zwany właśnie Noise z 3ds.To o ile w Majce 2009 go nie spotkałem tak jestem pewien że 2011 go też nie będzie ale jestem przekonany że na http://www.highend3d.com znajdziesz jakiś skrypt mel który podobny bajer będzie tworzył.Osobiście nie bawiłbym się w noise użyłbym raczej disaplacementu i map normali.Taki noise dobrze wygląda na obiekcie który ma DUŻO poligonów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto