Skocz do zawartości

AWARIA DYSKU TWARDEGO - POMOCY!!


Rekomendowane odpowiedzi

Gość inherit
Napisano

Mój problem jest następujący: po roku użytkowania wysiadł mi dysk twardy (przy uruchamianiu system Windows XP, nie udało się uruchmić komputera pod żadnym z trybów, BIOS również przestał go widzieć w ogóle) Seagate Barracuda 60 GB (2 miesiące po upływie gwarancji). W serwisie dowiedziałem się, że została uszkodzona głowica i że najprawdopodobniej nie będzie można nic z tym zrobić...lub kupić nowy dysk...Czy można w jakiś sposób dokonać naprawy tej głowicy, lub czy można np. podpiąc ten dysk do komputera, żeby chociaż odzyskać dane? Proszę o pomoc, dzięki.

 

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Sa firmy, ktore odzyskuja dane z uszkodzonych dyskow. Niestety troche to kosztuje - trzeba rozmontowac dysk, wyjac talerze i sprobowac je odczytac. Mozliwe, ze czesc danych zostala utracona, niewiadomo na czym polega uszkodzenie blowicy, mogla ona przejechac sie po talerzach. Poszukaj w wyszukiwarce pod haslem ozyskiwanie danych, serwis dyskow.

Napisano

tja seagate coz ja o tym psalmy moge spiewac ak mi to 2 takie same i na gwarancji ysiadly heh pare razy juz opowiadalam z ibm tez bylo nieciekawie heh jak to moj piekny mowi bacup kochanie backup ...

ale jesli za pozno no coz odzysk danyc drogo kosztuje jak ci przedmowcy pisali jesli masz gwarancje idz wymien

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności