Skocz do zawartości

obicie krzesla


Camariera

Rekomendowane odpowiedzi

jak zrobic takie oparcie krzesla? Jeszcze zeby ta srodkowa okrągla czesc byla wypukla (jak w materialowym obiciu).

Jak najlepiej wymodelowac tez siedzisko w takim krzesle jesli tez jest materialowe). Robilam je z chamfer boxa ale jakos tak to sztucznie wyglada. Jak nadac mu zalamania, zagiecia, charakterystycznedla takich rzeczy?

:)

tak wogole 3ds max 2011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nie, krzesla jako takie udalo mi sie wymodelowac. Chodzi mi o to, jak zrobic zmarszczki na siedzeniu ,zeby wygladalo to realistycznie a nie sztucznie. Zagiecia materialu itp.

I jezeli chodzi o okragle siedzenie to jak je ladnie zlaczyc z reszta, jezeli reszte udalo mi sie wymodelowac z jednego boxa.

Jak zageszczac siatke, jezeli mam model i np. jedna plaszczyzna nie ma podzialow, i chcialabym to zrobic nie uzywajac meshsmootha lub turbosmootha bo uzywajaccuta lub connect jest za duzo pracochlonne zeby zrobic gestsza siatke

bo uzywajac

, ps. jak wyrenderowac sama siatke ? tak jak wy robicie to pokazujac efekty na forum

uzywam 3ds max design 11 + mental ray

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest wiele sposobów na zrobienie czegoś takiego. Ja z reguły modeluje "poduszki" z boxa. Dodawanie edge a na końcu MS pozwala na osiągnięcie zadowalającego efektu. W niektórych przypadkach koniecznie jest użycie FFD i wybranie odpowiedniego zagęszczenia punktów.

Sposoby na dodawanie edge do bryły są również najróżniejsze, np: connect, cut, insert

 

Kiedy oparcie ma sprawiać wrażenie lekko używanego warto sięgnąć również po zakładkę paint deformation w editable poly

Edytowane przez pim_pon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności