Napisano 28 Listopad 201014 l chce nałożyć na cylindryczna bryle siatke z trojkątów równobocznych. mam maxa2009 (wiem ze w 10 jest to łatwiejsze). Ktos wie jak to najszybciej zrobic?
Napisano 28 Listopad 201014 l Zawijasz bendem siatkę z trójkątów w kształt cylindra, centrujesz na tej cylindrycznej bryle i "owijasz" przy użyciu conform z wyrównaniem do normalnych vertexów. Conform znajdziesz w compound objects. RK
Napisano 28 Listopad 201014 l dzieki wielkie! A wiesz moze co zrobic zeby każdy trojkat w siatce pozostał plaszczyzna tzn. zeby jego boki byly liniami prostymi. chodzi mi mniej wiecej o taka konstrukcje: http://www.iicedimburgo.esteri.it/IIC_Edimburgo/webform/SchedaEvento.aspx?id=21
Napisano 28 Listopad 201014 l Rozumiem, że chodzi Ci o to, że teraz obiekt jest cały gładki, tak? Jeśli tak to musisz wyłączyć dla tych ścianek smothing groups.