Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

mam ścianę, którą chcę pokryć płytami. Ale różne polygony będą miały różne mapowanie np. jeden prostokąt będzie miał płyty 25cm/100cm a drugi 25cm/50cm (o połowę krótsze), jak to dobrze i łatwo zrobić, próbowałem UVW Mapping:

zaznaczam poszczególne polygony i daje modyfikator UVW Mapping to nie wszystko działa tak jak chce, bo po nastepnym dodaniu modifikatora do innych zaznaczonych polygonów wszystko sie psuje.

 

Zaznaczyłem punktami różne rozmiary, itd.

Załączam skrin:

maxyf.th.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Czyli do każdego takiego samego polygonu inny materiał z różnym kanałem.

A jakbym potem chciał edytować ten materiał z jednej 'kulki'? Instance nie działa bo map channel też by się zmienial...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności