cieply Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 Hej, mam ścianę, którą chcę pokryć płytami. Ale różne polygony będą miały różne mapowanie np. jeden prostokąt będzie miał płyty 25cm/100cm a drugi 25cm/50cm (o połowę krótsze), jak to dobrze i łatwo zrobić, próbowałem UVW Mapping: zaznaczam poszczególne polygony i daje modyfikator UVW Mapping to nie wszystko działa tak jak chce, bo po nastepnym dodaniu modifikatora do innych zaznaczonych polygonów wszystko sie psuje. Zaznaczyłem punktami różne rozmiary, itd. Załączam skrin:
mirach Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 jedna textura na jednym kanale UV, druga na drugim.
cieply Napisano 3 Grudzień 2010 Autor Napisano 3 Grudzień 2010 Czyli do każdego takiego samego polygonu inny materiał z różnym kanałem. A jakbym potem chciał edytować ten materiał z jednej 'kulki'? Instance nie działa bo map channel też by się zmienial...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się