Napisano 3 Grudzień 201014 l Hej, mam ścianę, którą chcę pokryć płytami. Ale różne polygony będą miały różne mapowanie np. jeden prostokąt będzie miał płyty 25cm/100cm a drugi 25cm/50cm (o połowę krótsze), jak to dobrze i łatwo zrobić, próbowałem UVW Mapping: zaznaczam poszczególne polygony i daje modyfikator UVW Mapping to nie wszystko działa tak jak chce, bo po nastepnym dodaniu modifikatora do innych zaznaczonych polygonów wszystko sie psuje. Zaznaczyłem punktami różne rozmiary, itd. Załączam skrin:
Napisano 3 Grudzień 201014 l Autor Czyli do każdego takiego samego polygonu inny materiał z różnym kanałem. A jakbym potem chciał edytować ten materiał z jednej 'kulki'? Instance nie działa bo map channel też by się zmienial...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto