Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

mam ścianę, którą chcę pokryć płytami. Ale różne polygony będą miały różne mapowanie np. jeden prostokąt będzie miał płyty 25cm/100cm a drugi 25cm/50cm (o połowę krótsze), jak to dobrze i łatwo zrobić, próbowałem UVW Mapping:

zaznaczam poszczególne polygony i daje modyfikator UVW Mapping to nie wszystko działa tak jak chce, bo po nastepnym dodaniu modifikatora do innych zaznaczonych polygonów wszystko sie psuje.

 

Zaznaczyłem punktami różne rozmiary, itd.

Załączam skrin:

maxyf.th.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Czyli do każdego takiego samego polygonu inny materiał z różnym kanałem.

A jakbym potem chciał edytować ten materiał z jednej 'kulki'? Instance nie działa bo map channel też by się zmienial...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności