La R Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 (edytowane) Kilka dni temu światło dzienne ujrzała zapowiadana pod koniec czerwca nowa rozszerzona wersja finalRendera. Z ciekawszych rzeczy należy wymienić: - nowy rozdzielny sposób wyboru metody kalkulacji GI ( wreszcie :) ), - nowy silnik GI - HarmonicsGI, ( ma zastąpić całkowicie wysłużony ImageGI ), - proxy ( na życzenie użytkowników :) ), - Reinhard Tone Mapper jako filtr efektów, - materiał fr-2Sided ( również na życzenie użytkowników ), - nowy materiał skóry fr-Skin2 oparty o metodę warstw ( epidermal, subdermal itd. ) - kamera stareo. Warto także nadmienić o znacznym przyspieszeniu renderingu FumeFx (wersja 2.1+ ), a konkretnie przy obliczaniach GI ( nie tylko wpływ obiektów atmosferycznych na scenę, ale także wpływ oswietlenia sceny na owe obiekty ). Więcej informacji na stronie producenta: cebas releases finalRender 3.5 and 3.5 SE oraz na stronie wiki ( po zalogowaniu się na stronie ): What's new in finalRender 3.5 for 3ds Max RK. Edytowane 10 Grudzień 2010 przez La R
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się