Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Kilka dni temu światło dzienne ujrzała zapowiadana pod koniec czerwca nowa rozszerzona wersja finalRendera.

 

kathedrale_web_small.jpg

Z ciekawszych rzeczy należy wymienić:

- nowy rozdzielny sposób wyboru metody kalkulacji GI ( wreszcie :) ),

- nowy silnik GI - HarmonicsGI, ( ma zastąpić całkowicie wysłużony

ImageGI ),

- proxy ( na życzenie użytkowników :) ),

- Reinhard Tone Mapper jako filtr efektów,

- materiał fr-2Sided ( również na życzenie użytkowników ),

- nowy materiał skóry fr-Skin2 oparty o metodę warstw ( epidermal,

subdermal itd. )

- kamera stareo.

 

Warto także nadmienić o znacznym przyspieszeniu renderingu FumeFx (wersja 2.1+ ), a konkretnie przy obliczaniach GI ( nie tylko wpływ obiektów atmosferycznych na scenę, ale także wpływ oswietlenia sceny na owe obiekty ).

 

Więcej informacji na stronie producenta:

cebas releases finalRender 3.5 and 3.5 SE

oraz na stronie wiki ( po zalogowaniu się na stronie ):

What's new in finalRender 3.5 for 3ds Max

 

RK.

Edytowane przez La R
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności