Napisano 10 Grudzień 201014 l Kilka dni temu światło dzienne ujrzała zapowiadana pod koniec czerwca nowa rozszerzona wersja finalRendera. Z ciekawszych rzeczy należy wymienić: - nowy rozdzielny sposób wyboru metody kalkulacji GI ( wreszcie :) ), - nowy silnik GI - HarmonicsGI, ( ma zastąpić całkowicie wysłużony ImageGI ), - proxy ( na życzenie użytkowników :) ), - Reinhard Tone Mapper jako filtr efektów, - materiał fr-2Sided ( również na życzenie użytkowników ), - nowy materiał skóry fr-Skin2 oparty o metodę warstw ( epidermal, subdermal itd. ) - kamera stareo. Warto także nadmienić o znacznym przyspieszeniu renderingu FumeFx (wersja 2.1+ ), a konkretnie przy obliczaniach GI ( nie tylko wpływ obiektów atmosferycznych na scenę, ale także wpływ oswietlenia sceny na owe obiekty ). Więcej informacji na stronie producenta: cebas releases finalRender 3.5 and 3.5 SE oraz na stronie wiki ( po zalogowaniu się na stronie ): What's new in finalRender 3.5 for 3ds Max RK. Edytowane 10 Grudzień 201014 l przez La R
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto