Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kilka dni temu światło dzienne ujrzała zapowiadana pod koniec czerwca nowa rozszerzona wersja finalRendera.

 

kathedrale_web_small.jpg

Z ciekawszych rzeczy należy wymienić:

- nowy rozdzielny sposób wyboru metody kalkulacji GI ( wreszcie :) ),

- nowy silnik GI - HarmonicsGI, ( ma zastąpić całkowicie wysłużony

ImageGI ),

- proxy ( na życzenie użytkowników :) ),

- Reinhard Tone Mapper jako filtr efektów,

- materiał fr-2Sided ( również na życzenie użytkowników ),

- nowy materiał skóry fr-Skin2 oparty o metodę warstw ( epidermal,

subdermal itd. )

- kamera stareo.

 

Warto także nadmienić o znacznym przyspieszeniu renderingu FumeFx (wersja 2.1+ ), a konkretnie przy obliczaniach GI ( nie tylko wpływ obiektów atmosferycznych na scenę, ale także wpływ oswietlenia sceny na owe obiekty ).

 

Więcej informacji na stronie producenta:

cebas releases finalRender 3.5 and 3.5 SE

oraz na stronie wiki ( po zalogowaniu się na stronie ):

What's new in finalRender 3.5 for 3ds Max

 

RK.

Edytowane przez La R

  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności