Napisano 2 Czerwiec 200420 l czy da sie cos takiego zrobic ze mam postac juz zrobiona i zanimowana i teraz mam kierownice i chcem ja zlinkowac z koscia lewej dloni i prawej ,bo jak probowalem funkcji \'link\' to sie da tylko z jedna albo lewa albo prawa a ja chcialbym z obydwiema bo z jedna to nie naturalnie wyglada ,chodzi o to zeby postac trzymala kierownice ladnie dwoma rekoma i sobie nia wywijala bo jak zlinkuje tlyko do jednej to kierownica przechodzi przez druga dlon,chyba ze monza to zrobic inna funkcja niz link
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Jeżeli masz rece jako osobne obiekty mozesz zrobic grupe i zlinkowac kierownice z grupa. Moze jest inny, lepszy sposob nie wiem...
Napisano 2 Czerwiec 200420 l Autor Rak z bipeda nie da sie zgrupowac a jak linkuje do samego mesha kierownice to nic sie nie dzieje z nia ,ona musi reagowac na bipeda ,a postac mam zrobiona z jednego obiektu
Napisano 8 Czerwiec 200420 l heja... position constraint? orientation constraint? zobacz tak, jesli nie da sie na biped to zrob reczny rig da ci wiecej mozliwosci, ale kiedys bawilem sie biped i z tego co pamietam to przeciez bylo tam cos takiego jak linkowanie rak itp
Napisano 8 Czerwiec 200420 l Autor triku a moglbys rozwinac nieco temat jak to zastosowac ,czy to chodzi o kontrolery animacji?? najlepiej jakbys troszke napisal ,thx z góry
Napisano 9 Czerwiec 200420 l Biped ma sam w sobie odpowiednie narzedzie do linkowania rak do obiektow. Nie pamietam teraz jak to sie nazywa, sprawdze w domu.
Napisano 19 Czerwiec 200420 l dr Ug wiesz juz moze jak to sie nazywa, bo mi to by sie tez przydalo, z gory wielkie dzieki
Napisano 19 Czerwiec 200420 l Autor mikeb tez czekam ciagle na ta odpowiedz ale jakos dr Ug zapomnial chyba o tym watku :-P ,dr Ug bardzo prosimy o napisanie w tej sprawie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto