Gość axle Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 Mam scenę, zaimportowane postaci (mesh+biped+tekstury+podpięte sfery do głowy bipeda jako oczy). Postaci animowałem, wszystko było ok. Postanowiłem zrobić sobie kopię pliku .max i na bazie niego zrobić kolejne ujęcie. Do niego potrzebuję inną postać więc postanowiłem wyrzucić ze sceny te już nie potrzebne i... zonk. Postać zrigowana physique. Po zaznaczeniu całości postaci czyli mesh+oczy+biped usuwa się mesh i oczy a biped zostaje. Zaznaczanie root noda i próba usunięcia nic nie daje. Próbowałem usuwać wcześniej ten modyfikator z mesha i dopiero usuwać- efekt ten sam, usuwałem też wszystkie klatki animacji tej postaci- efekt ten sam. Próbowałem konwertować bipeda do poly i dalej nic z nim zrobić nie mogę. Coby sytuacja była śmieszniejsza po sklonowaniu go, nie można usunąć ani klona ani oryginału. Dodam jeszcze, że animować dalej go mogę... ps. wywaliłem nawet całą scenę i zostały się tylko bipedy... ps2. 3ds max 2010
Aethersis Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Nie wiem jak to pokombinowałeś, ale najprostszym rozwiązaniem byłoby według mnie zapisanie sobie tej pozy (o ile ją potrzebujesz) w zakładce motion, następnie usunięcie modyfikatora physique, potem usunięcie modelu no i wtedy masz już samego bipeda. Jeśli importujesz nowy model i chcesz użyć tego samego bipeda, to chyba nie ma innego wyjścia jak przypisywać mu wszystkie ustawienia (poza samymi pozami) na nowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się