Skocz do zawartości

Gość KrzysiuGKW

Rekomendowane odpowiedzi

Gość KrzysiuGKW

Witam.

 

Zajmuję się trochę konwertowaniem modeli do gry Grand Theft Auto: San Andreas.

 

Cały czas używałem Zanzony Zmodeler 2.2.1. Jednakże odkryłem, że 3ds Max (używam wersji 7) daje mi większe pole popisu.

 

Chciałem sobie wczytać do Maxa model wyexportowany za pomocą Zmoda. W Maxie wgrany mam skrypt jakiegoś Kamsa czy jakoś tak. No i tu problem, bo wyskakuje błąd "non-standard dff".

 

Czytałem, że Zmodeler exportuje trochę inne DFF niż wczytuje Max. Jest jakiś inny plugin, skrypt który sobie z tym poradzi? Wiem, że można wyexportować w zmodzie na format 3ds, ale wtedy mam wszystko poprzestawiane, a nie ukrywam że w Maxie jestem jeszcze totalnym laikiem..

 

Liczę na szczerą pomoc, Szczęśliwego Nowego Roku, Krzysiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności