Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Zajmuję się trochę konwertowaniem modeli do gry Grand Theft Auto: San Andreas.

 

Cały czas używałem Zanzony Zmodeler 2.2.1. Jednakże odkryłem, że 3ds Max (używam wersji 7) daje mi większe pole popisu.

 

Chciałem sobie wczytać do Maxa model wyexportowany za pomocą Zmoda. W Maxie wgrany mam skrypt jakiegoś Kamsa czy jakoś tak. No i tu problem, bo wyskakuje błąd "non-standard dff".

 

Czytałem, że Zmodeler exportuje trochę inne DFF niż wczytuje Max. Jest jakiś inny plugin, skrypt który sobie z tym poradzi? Wiem, że można wyexportować w zmodzie na format 3ds, ale wtedy mam wszystko poprzestawiane, a nie ukrywam że w Maxie jestem jeszcze totalnym laikiem..

 

Liczę na szczerą pomoc, Szczęśliwego Nowego Roku, Krzysiek.

  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności