Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
KrzysiuGKW

Non-standard DFF

Question

Witam.

 

Zajmuję się trochę konwertowaniem modeli do gry Grand Theft Auto: San Andreas.

 

Cały czas używałem Zanzony Zmodeler 2.2.1. Jednakże odkryłem, że 3ds Max (używam wersji 7) daje mi większe pole popisu.

 

Chciałem sobie wczytać do Maxa model wyexportowany za pomocą Zmoda. W Maxie wgrany mam skrypt jakiegoś Kamsa czy jakoś tak. No i tu problem, bo wyskakuje błąd "non-standard dff".

 

Czytałem, że Zmodeler exportuje trochę inne DFF niż wczytuje Max. Jest jakiś inny plugin, skrypt który sobie z tym poradzi? Wiem, że można wyexportować w zmodzie na format 3ds, ale wtedy mam wszystko poprzestawiane, a nie ukrywam że w Maxie jestem jeszcze totalnym laikiem..

 

Liczę na szczerą pomoc, Szczęśliwego Nowego Roku, Krzysiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy