Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem idąc za tutorialem

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/create-a-photorealistic-car-render-using-3ds-max-and-vray/

wykonuję punkty od 1 do 7 , nastepnie punkt 14 żeby dodać HDRI, ponieważ używam mental raya to ustwienia światła i materiał na jezdnie zaczerpnołem z tego tuta

http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/lexus/index3.html

 

i po zrenderowaniu otrzymuje obraz taki jak w załączniku auto swoje a hdri swoje , pytanie jak manewrować mapą hdri aby była zbieżna z widokiem vieportu ? w żadnym z powyższych tutów nie ma na ten temat słowa.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

już tak nakombinowałem z tym hdri że nie wiem już w końcu czy jpg którego ustawiam sobie w viewporcie jako backgrund to jest tym co widze po wyrenderowaniu ? a hdri służy tylko do oświetlenia i dodania do mate/shadowa dla powierzchni na której chce cienie np ?

Pooooooomocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności