Vit Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Mam taki problem idąc za tutorialem http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/create-a-photorealistic-car-render-using-3ds-max-and-vray/ wykonuję punkty od 1 do 7 , nastepnie punkt 14 żeby dodać HDRI, ponieważ używam mental raya to ustwienia światła i materiał na jezdnie zaczerpnołem z tego tuta http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/lexus/index3.html i po zrenderowaniu otrzymuje obraz taki jak w załączniku auto swoje a hdri swoje , pytanie jak manewrować mapą hdri aby była zbieżna z widokiem vieportu ? w żadnym z powyższych tutów nie ma na ten temat słowa.
Vit Napisano 5 Styczeń 2011 Autor Napisano 5 Styczeń 2011 już tak nakombinowałem z tym hdri że nie wiem już w końcu czy jpg którego ustawiam sobie w viewporcie jako backgrund to jest tym co widze po wyrenderowaniu ? a hdri służy tylko do oświetlenia i dodania do mate/shadowa dla powierzchni na której chce cienie np ? Pooooooomocy
Vit Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 w pół do czwartej rano ale doszedłem :) temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się