Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem idąc za tutorialem

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/create-a-photorealistic-car-render-using-3ds-max-and-vray/

wykonuję punkty od 1 do 7 , nastepnie punkt 14 żeby dodać HDRI, ponieważ używam mental raya to ustwienia światła i materiał na jezdnie zaczerpnołem z tego tuta

http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/lexus/index3.html

 

i po zrenderowaniu otrzymuje obraz taki jak w załączniku auto swoje a hdri swoje , pytanie jak manewrować mapą hdri aby była zbieżna z widokiem vieportu ? w żadnym z powyższych tutów nie ma na ten temat słowa.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

już tak nakombinowałem z tym hdri że nie wiem już w końcu czy jpg którego ustawiam sobie w viewporcie jako backgrund to jest tym co widze po wyrenderowaniu ? a hdri służy tylko do oświetlenia i dodania do mate/shadowa dla powierzchni na której chce cienie np ?

Pooooooomocy

Napisano
  • Autor

w pół do czwartej rano ale doszedłem :) temat do zamknięcia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności