Napisano 5 Styczeń 201114 l Mam taki problem idąc za tutorialem http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/create-a-photorealistic-car-render-using-3ds-max-and-vray/ wykonuję punkty od 1 do 7 , nastepnie punkt 14 żeby dodać HDRI, ponieważ używam mental raya to ustwienia światła i materiał na jezdnie zaczerpnołem z tego tuta http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/lexus/index3.html i po zrenderowaniu otrzymuje obraz taki jak w załączniku auto swoje a hdri swoje , pytanie jak manewrować mapą hdri aby była zbieżna z widokiem vieportu ? w żadnym z powyższych tutów nie ma na ten temat słowa.
Napisano 5 Styczeń 201114 l Autor już tak nakombinowałem z tym hdri że nie wiem już w końcu czy jpg którego ustawiam sobie w viewporcie jako backgrund to jest tym co widze po wyrenderowaniu ? a hdri służy tylko do oświetlenia i dodania do mate/shadowa dla powierzchni na której chce cienie np ? Pooooooomocy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto