Gość karax1988 Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Witajcie, Mam mega problem. Musze wykonać animacje szkieletu człowieka z wymodelowanych kości, ma on iść, usiąść biec, ma byc pokazany ruch stawów z nastawieniem na staw biodrowy bo na nim sie skupiam, jak wyglada ruch miednicy jak sie zmienia sylwetka w trakcie chodu, biegu. Jak zmieniają się kąty ułożenia miednicy, kości udowej i innych. tak on wygląda http://img7.imageshack.us/img7/5927/czlowiekv.jpg Został on pobrany skąś z internetu przez promotora, Jestem studentką inżynierii Biomedycznej, Miałam zrobić aplikacje komp atlas anatomiczny... ale moj promotor zmienil mi to co mam wykonać z dnia na dzień :( nie sie z nim dogadac... od 2 tygodni mam zainstalowanego 3d maxa na kompie, nigdy ale to nigdy nic w nim nie robilam, Ktoś mi radził skorzystać z bipedu, ale ja mam ten szkielet animować. Patrzyłam na rózne tutoriale, ale ciężko mi samej cokolwiek na ich podstawie wykonać i przełożyć to na ten szkielet. Czy znalazłby się ktoś kto mógłby mnie jakoś wesprzeć/ pomóc/ spotkać się/ doradzić. Help Pozdrawiam Karina
Aethersis Napisano 6 Styczeń 2011 Napisano 6 Styczeń 2011 W istocie nie jest to aż takie trudne, jakby ci się mogło wydawać. Tak jak wcześniej wspomniałaś - 3ds max ma gotowy system o nazwie biped który służy do animacji dwunogów. Ma nawet gotowe sekwencje chodu itp. co oszczędzi Ci sporo pracy. Można także dodać do niego niestandardowe "kości" animując np ogon itp. Fajny przykład który ostatnio zrobiłem wraz z niestandardowymi elementami możesz znaleźć tu: http://crime.freehost.pl/furry.avi Nawet na tym portalu jest fajny tutorial, który na pewno okaże się bardzo pomocny: http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=94 Życzę powodzenia. Gdybyś miała jakieś pytania to najlepiej pisz do mnie na gg, bo jest pewne ryzyko że w ferworze pracy zapomnę o tym poście :) A tak przy okazji, to właśnie zauważyłem że obaj jesteśmy z Katowic :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się