Loopaz Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 Witam. Robie mapke do jednej z gier. Jak widac idzie. Mam problem bo niemożliwym jest dla mnie wyciąć tunele po raz drugi w tym samym boxie/gorgionie. Pierwszym booleanem byla sprężyna na srodku. Drugim ma być kolorowy tunel ponizej ale gdy stosuje technikę boolean po raz drugi nie tworzy mi tuneli tylko wyrywa dziury w miejscu przecięć na pierwszym podeście. Help. Jak zrobić by boolean pracował poprawnie? http://img819.imageshack.us/i/42848241.jpg/ http://img510.imageshack.us/i/21977644.jpg/
Smoku Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 boolean ma swoje zachciewajki mi na takie problemy pomagało zazwyczaj przekonwertowanie do editpoly i potem znowu boolean albo użycie proboolean.
lukasjogabonito Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Jak już musisz tego używać to właśnie proboolean...btw w autocadzie boolean dobrze dziala;)
Loopaz Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 jest cos innego niz bolean ? mam maxa 5.1
lukasjogabonito Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 może czas już zmienić na nowszego? w późniejszych wersjach jest też proboolean nie robi aż tyle błędów...
Loopaz Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Napisano 10 Styczeń 2011 muszę w tym. plugin tylko do tego :/ i do v 6. ok zabrałem się do tego w druga stronę zrobiłem pudełko tunelu. zrobiłem flipa czyli żeby było od wewnątrz no i jedyny problem mam w tym żeby mi się łączyły ściany w miejscu w którym chce żeby się połączyły i pojawiły się vertexy. tzn są miejsca przeciec robie jak na booleanie czyli wywlekam coś poza obręb żeby mi potem wycięło biorę Union zamiast substrakcji ale wyczaiłem ze mogę to potem zweldowac no i tak osiągam powoli swój cel ;P
Rekomendowane odpowiedzi