Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na początek się przywitam z wszystkimi jako że na forum goszczę pierwszy raz. Tak więc Witam.

Na początek przeproszę za wszystkie wtopy i błędy jakie już zrobiłem bądź zrobię ale obiecuję nieustanną poprawę :). a wracając do problemu przedstawię swoją pierwszą pracę, jest to Radiator ''ninja' firmy scythe, robiłem go przez dobre kilka godzin co pewnie wam zajęłoby kilkanaście jak nie kilka minut, możn dlatego ze większość rzeczy robiłem tak zwaną drogą '' na około'' nie znając pewnie wielu przydatnych funkcji 3ds max'a. mój 1 problem polega na tym ze nie potrafię połączyć Headpipów z podstawą (tego pomarańczowego z tym 2 pomarańczowym) i chyba na razie na tym zakończę później zapytam o kilka stylistycznym spraw. Prosił bym o jak najbardziej dokładne wytłumaczenie jak to zrobić albo jakąś delikatną wskazówkę w jakim tuturialu znajdę instrukcje gdyż przejrzałem już sporo i nadal nie mogę znaleźć.

Pozdrawiam Szczurass.

http://img198.imageshack.us/i/ninja2m.jpg/

http://img573.imageshack.us/i/ninjak.jpg/

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 754
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj. Też jestem początkujący ale może podsunę ci proste rozwiązanie. Zakładam że znasz podstawy poly modelingu (chyba tak skoro takią śrubkę zrobiłeś).

Zrobiłem to z boxa podzielonego tak jak widać, na 3 vertexach dałem chamfer z opcją open. Wyextrudowałem powstałe "dziury". Myślę że załapiesz.

 

3ds3ds1.th.jpg

Napisano

jak już pisałem, wiekowość rzeczy robiłem na prawdę na około :) śrubka składa się z sześcianu? i kulki i razem to zlinkowałem. tak wiec jak byś mógł to jeszcze bardziej wytłumaczyć

 

i jeszcze inne pytanie dlaczego przy modelowaniu EVO przy tym jak zakładam obraz na plane to zawsze wychodzi taki poszarpany, nie mam pojęcia czego to wina

aaaqu.th.png

 

Edytowane przez Szczurass

Napisano

A może byś zwiększył jakość tekstur wyświetlanych we viewporcie...

Albo poszukał na forum - bo temat był wałkowany milion razy...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności