Jump to content

Edycji karoserii pojazdu


Guest jimmen17

Recommended Posts

Guest jimmen17

Witam, z modelowaniem w 3ds maxie mam do czynienia od niedawna, a chciałbym sobie przerobić jeden gotowy pojazd. Został zaimportowany przez plugin opencollada, składa się z dość dużej ilości zespołów obiektów i linek-zawiasów, linek-odkształceń karoserii (nie wiem jak to nazwać po ludzku, w programie nazywa się to mesh i bones). Najbardziej mnie jednak interesuje modyfikacja drzwi samochodu, a mianowicie usunięcie dosłownie kilku trójkątów, by uzyskać oczekiwany efekt. Wybieram więc sobie tą warstwę, która zawiera w sobie drzwi, klikam w modify> editable mesh, wyskakuje ostrzeżenie "A modifier exist in the stack that depends on topology (...)", pyta się czy kontynuować- zaznaczam tak. Wywalam to, co niepotrzebne z mojego modelu, chcę sobie otworzyć te moje drzwi, by zobaczyć jak wyszło... i pojawia się problem. Tapicerka, która jest w innej 'warstwie' i która powinna otwierać się razem z drzwiami pozostaje nieruchoma, tylko 'blacha' się otwiera.

 

Jak temu zapobiec?

Szukałem i znalazłem tylko coś takiego: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?t=45735#post498095

niestety niewiele z tego zrozumiałem. Z niecierpliwością oczekuję Waszej pomocy, gdyż sam program bardzo mi się spodobał, a na modyfikację mojego pojazdu się napaliłem :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Popular Days




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy