Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

dopiero co dossałam się do tego renderera (dotychczas nie używałam żadnego) i już widzę problem:-(

Zrobiłam na próbę kulkę z materiałem bump---->noise. Wszystko pięknie ładnie, ale kulka miała postrzępione krawędzie. Włączyłam antialiasing. Kulka stała się gładka, natomiast wygładzony został też sam bumpowaty materiał:-( Czy tak ma być i mam podciągać parametry bump pod ten nieszczęsny antialiasing??? A może da się wygładzić tylko same krawędzie?

 

Pozdrawiam

 

 

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przy okazji: włączając GI podłoże, na którym leży kulka, renderuje się jakoś dziwnie \"w kratkę\" (włączone 2-sided). Co dziwniejsze, gdy renderuję samo podłoże, bez kulki, jest OK. Podłoże to box z materiałem bitmapa w diffuse.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności