Napisano 5 Czerwiec 200420 l Witam, dopiero co dossałam się do tego renderera (dotychczas nie używałam żadnego) i już widzę problem:-( Zrobiłam na próbę kulkę z materiałem bump---->noise. Wszystko pięknie ładnie, ale kulka miała postrzępione krawędzie. Włączyłam antialiasing. Kulka stała się gładka, natomiast wygładzony został też sam bumpowaty materiał:-( Czy tak ma być i mam podciągać parametry bump pod ten nieszczęsny antialiasing??? A może da się wygładzić tylko same krawędzie? Pozdrawiam
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Autor Przy okazji: włączając GI podłoże, na którym leży kulka, renderuje się jakoś dziwnie \"w kratkę\" (włączone 2-sided). Co dziwniejsze, gdy renderuję samo podłoże, bez kulki, jest OK. Podłoże to box z materiałem bitmapa w diffuse.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto