Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jeszcze jedna sprawa... Sięgnęłam po VRaya, bo od dawan nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem oświetleniowym. Z góry przepraszam, jeśli to nie na temat:-/

 

Otóż denerwuje mnie niesamowicie efekt świecącego kręgu na płaszczyźnie oświetlonej światłem omni. Chciałabym, aby płaszczyzna ta była oświetlona w miarę równo, ale nie światłem direct tylko omni właśnie. Omni musi być dość blisko tej płaszczyzny:-/

Czy VRay ma jakieś sztuczki eliminujące ten efekt?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

... we właściwościach źródła światła zaznacz AMBIENT ONLY...

Napisano
  • Autor

Effendi, dzięki:-)

 

Tylko, kurka, nie za bardzo o to chodzi:-/ W przypadku dwóch ścian niezależnie od położenia światła ściany oświetlone są w taki sam sposób:-/

 

Tak czy inaczej bardzo przydatna funkcja:-)

Napisano

nie było mnie tu jakiś czas, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi...

1. wyłącz defaults lights (vray: Global switches)

2. włącz GI

3. włącz VRayShadow we właściwościach omni

4. zaznacz Use - Far Attenuation i pobaw się ustawieniami Start i End

 

Mam nadzieję, że o to chodzi

Napisano

nie było mnie tu jakiś czas, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi...

1. wyłącz defaults lights (vray: Global switches)

2. włącz GI

3. włącz VRayShadow we właściwościach omni

4. zaznacz Use - Far Attenuation i pobaw się ustawieniami Start i End

 

Mam nadzieję, że o to chodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności