Napisano 5 Czerwiec 200420 l Jeszcze jedna sprawa... Sięgnęłam po VRaya, bo od dawan nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem oświetleniowym. Z góry przepraszam, jeśli to nie na temat:-/ Otóż denerwuje mnie niesamowicie efekt świecącego kręgu na płaszczyźnie oświetlonej światłem omni. Chciałabym, aby płaszczyzna ta była oświetlona w miarę równo, ale nie światłem direct tylko omni właśnie. Omni musi być dość blisko tej płaszczyzny:-/ Czy VRay ma jakieś sztuczki eliminujące ten efekt?
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Autor Effendi, dzięki:-) Tylko, kurka, nie za bardzo o to chodzi:-/ W przypadku dwóch ścian niezależnie od położenia światła ściany oświetlone są w taki sam sposób:-/ Tak czy inaczej bardzo przydatna funkcja:-)
Napisano 14 Czerwiec 200420 l nie było mnie tu jakiś czas, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi... 1. wyłącz defaults lights (vray: Global switches) 2. włącz GI 3. włącz VRayShadow we właściwościach omni 4. zaznacz Use - Far Attenuation i pobaw się ustawieniami Start i End Mam nadzieję, że o to chodzi
Napisano 14 Czerwiec 200420 l nie było mnie tu jakiś czas, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi... 1. wyłącz defaults lights (vray: Global switches) 2. włącz GI 3. włącz VRayShadow we właściwościach omni 4. zaznacz Use - Far Attenuation i pobaw się ustawieniami Start i End Mam nadzieję, że o to chodzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto