Wielka_Siostra Napisano 5 Czerwiec 2004 Napisano 5 Czerwiec 2004 Jeszcze jedna sprawa... Sięgnęłam po VRaya, bo od dawan nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem oświetleniowym. Z góry przepraszam, jeśli to nie na temat:-/ Otóż denerwuje mnie niesamowicie efekt świecącego kręgu na płaszczyźnie oświetlonej światłem omni. Chciałabym, aby płaszczyzna ta była oświetlona w miarę równo, ale nie światłem direct tylko omni właśnie. Omni musi być dość blisko tej płaszczyzny:-/ Czy VRay ma jakieś sztuczki eliminujące ten efekt?
Tom Napisano 7 Czerwiec 2004 Napisano 7 Czerwiec 2004 ... we właściwościach źródła światła zaznacz AMBIENT ONLY...
Wielka_Siostra Napisano 7 Czerwiec 2004 Autor Napisano 7 Czerwiec 2004 Effendi, dzięki:-) Tylko, kurka, nie za bardzo o to chodzi:-/ W przypadku dwóch ścian niezależnie od położenia światła ściany oświetlone są w taki sam sposób:-/ Tak czy inaczej bardzo przydatna funkcja:-)
Tom Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 nie było mnie tu jakiś czas, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi... 1. wyłącz defaults lights (vray: Global switches) 2. włącz GI 3. włącz VRayShadow we właściwościach omni 4. zaznacz Use - Far Attenuation i pobaw się ustawieniami Start i End Mam nadzieję, że o to chodzi
Tom Napisano 14 Czerwiec 2004 Napisano 14 Czerwiec 2004 nie było mnie tu jakiś czas, więc przepraszam za zwłokę w odpowiedzi... 1. wyłącz defaults lights (vray: Global switches) 2. włącz GI 3. włącz VRayShadow we właściwościach omni 4. zaznacz Use - Far Attenuation i pobaw się ustawieniami Start i End Mam nadzieję, że o to chodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się