pyzdra85 Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Witam.Potrzebuję pomocy odnośnie pracy w 3ds max przy użyciu rendera Vray. Nie wiem jakie trzeba zmieniać ustawienia aby zaobserwować zmianę jakości obrazu względem czasu renderingu.Muszę zminić 3 takie ustawienia. Scena składa się z: -marmur podłogi -marmur ściany -drewnianego stołu -szklanych kieliszków -ceramicznego wazonu z bambusami Proszę o rzeczowe wskazówki i materiały bo niczego nie znalazłem satysfakcjonującego.
mkeruj Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Vray za słaby na fotorealizm, takie rzeczy to tylko mental, indygo albo Maxwell.
mirach Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 a tak serio, to o co ci chodzi w pytaniu? Bo jedyne co zrozumialem to to ze chcesz znac 3 parametry ktorych zmiana wplynie na czas renderu. To tak na przyklad: anty aliasing, GI i samplowanie materialow.
pyzdra85 Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Napisano 25 Styczeń 2011 może o nie chodziło,nie jestem jakimś specjalistą w tym dlatego się pytam. mam scene i muszę zrobić rendery z różnymi ustawieniami i pokazać jak się zmienia sie wynik po zmianie ustawień, np.zmieniam parametr pieciokrotnie i wybieram która wartość jest najlepsza w stosunku do czasu renderingu a pliku wynikowego.bo jest taki próg dla którego zmiana wartości nie poprawia obrazu a rendring może znacznie się wydłużyć. które parametry powodują zauważalną zmianę szkła,porcelany,drewna??
pyzdra85 Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Napisano 26 Styczeń 2011 jak by ktoś miał coś do dodania to proszę pisać, każda wskazówka jest na wagę złota!!!!
mkeruj Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73457 1
pyzdra85 Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Napisano 26 Styczeń 2011 nadal nie mogę się z tym odnaleść. może ktoś mi powie które to ustawienia i gdzie trzeba zmieniać??? V-ray: -v-ray: Authorization -v-ray:Frame buffer -v-ray:Global switches -v-ray:Image Sampler (antialiasing) -v-ray:Adaptive subdivision image sampler -v-ray:Color maping -v-ray:Environment Indirect Illumination: -v-ray:Indirect ilumination(GIP -v-ray:Irradiance map -v-ray:Brute force GI v-ray:Caustics Settings: v-ray:DMC Sampler -v-ray:Default displament -v-ray system czy w common 3ds max 2010 v-ray Adv1.50.SP3a
mirach Napisano 26 Styczeń 2011 Napisano 26 Styczeń 2011 Generalnie pojecia nie mam jak szukasz i czemu nie zajzales do manuala vraya, ale wskaze ci droge. To jest manual, znajdziesz tam odpowiedzi na wszelkie twoje pytania: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/ Jest tez tam dzial "examples" gdzie sa miedzy innymi pokazane rendery z roznymi ustawieniami i jakie to ma efekty na czasy renderu, np tu: http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_image_sampler.htm i nie zakladaj drugiego wątku o tym samym temacie, to raczej droga do wkurzenia moda a nie do dostania pomocy. pozdrawiam.
pyzdra85 Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Napisano 26 Styczeń 2011 dzięki o takie coś chodziło :) drugi wątek to z desperacji :) pozdrawiam również
pyzdra85 Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 wyższa szkoła informatyki w Łodzi tj. praca mgr tylko niestety ciężko mi z nią idzie a temat to pomysł mojego promotora "Możliwości fotorealistycznego odwzorowania obiektów 3d"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się