Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mój problem polega na tym, że zrobiłem obiekt modyfikując cały czas jedną bryłę. Teraz gdy chcę nanieść na poszczególne jego części (poligony) różne materiały, to automatycznie materiał wchodzi na cały obiekt. Czy jest możliwy jakiś podział tego obiektu na części, jakieś pocięcie go? Tak abym mógł nanosić różne materiały na różne, wybrane przeze mnie części. Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie da się po prostu zaznaczyć poligony i przeciągnąć na nie materiał?

Napisano

Jest taki materiał co sie ony zwie "Multi/sub-Obiect", w który można "włożyć" inne, różne materiały. Materiały te mają swój numer, który musisz także nadać odpowiednim poligonom (w edit poly jest to "Polygon Materials IDs". To powinno pomóc.

 

 

Inny sposób to zabawa unwrap UVW, zrenderowanie siatki i pomalowanie jej w photoshopie (zależy jak bardzo skomplikowana siatka)

 

Pozdr

Edytowane przez bombelek

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności