piotrek6896 Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 chodzi mi o cos takiego że gdy rozsadzam geometrie Bomb'em to przelatuje mi ona przez podloze pozniej. Czego użyć aby jej fragmenty pozostawały na "powierzchni" ?
sebx Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 (edytowane) Jeśli chodzi o particles to space warps >deflectors >udeflector>dodaj to podłoże i później w particle view dodaj zakładkę collisions i tam wybierz wcześniej stworzony udeflector, kolizja pomiędzy twoim obiektem a podłożem będzie pozdro Edytowane 6 Luty 2011 przez sebx
piotrek6896 Napisano 6 Luty 2011 Autor Napisano 6 Luty 2011 a coś dokładniej na temat dodania tej zakladki collision's bo nie wiem zbytnio o co chodzi.
piotrek6896 Napisano 6 Luty 2011 Autor Napisano 6 Luty 2011 nie działa i nie rozumiem zbytnio dlaczego paticle maja byc wykorzystane jesli ja wysadzam sfere.
sebx Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 hhmm to moze Opisz co dokladnie Chcesz osiagnac i jakim sposobem to robisz latwiej bedzie Ci pomoc
piotrek6896 Napisano 6 Luty 2011 Autor Napisano 6 Luty 2011 umieszczam w scenie sfere. nastpęnie geometric/deformable>bomb, linkuje jedno z drugim i ustawiam podłoże z plane'a, to wszystko. Chcę aby kawałki wysadzonej sfery nie przelatywały przez tego plane'a tylko na nim zostawały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się