Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

chodzi mi o cos takiego że gdy rozsadzam geometrie Bomb'em to przelatuje mi ona przez podloze pozniej. Czego użyć aby jej fragmenty pozostawały na "powierzchni" ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 886
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chodzi o particles to space warps >deflectors >udeflector>dodaj to podłoże i później w particle view dodaj zakładkę collisions i tam wybierz wcześniej stworzony udeflector, kolizja pomiędzy twoim obiektem a podłożem będzie pozdro

Edytowane przez sebx

Napisano

hhmm to moze Opisz co dokladnie Chcesz osiagnac i jakim sposobem to robisz latwiej bedzie Ci pomoc

Napisano
  • Autor

umieszczam w scenie sfere. nastpęnie geometric/deformable>bomb, linkuje jedno z drugim i ustawiam podłoże z plane'a, to wszystko. Chcę aby kawałki wysadzonej sfery nie przelatywały przez tego plane'a tylko na nim zostawały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.