Napisano 6 Luty 201114 l chodzi mi o cos takiego że gdy rozsadzam geometrie Bomb'em to przelatuje mi ona przez podloze pozniej. Czego użyć aby jej fragmenty pozostawały na "powierzchni" ?
Napisano 6 Luty 201114 l Jeśli chodzi o particles to space warps >deflectors >udeflector>dodaj to podłoże i później w particle view dodaj zakładkę collisions i tam wybierz wcześniej stworzony udeflector, kolizja pomiędzy twoim obiektem a podłożem będzie pozdro Edytowane 6 Luty 201114 l przez sebx
Napisano 6 Luty 201114 l Autor a coś dokładniej na temat dodania tej zakladki collision's bo nie wiem zbytnio o co chodzi.
Napisano 6 Luty 201114 l Autor nie działa i nie rozumiem zbytnio dlaczego paticle maja byc wykorzystane jesli ja wysadzam sfere.
Napisano 6 Luty 201114 l hhmm to moze Opisz co dokladnie Chcesz osiagnac i jakim sposobem to robisz latwiej bedzie Ci pomoc
Napisano 6 Luty 201114 l Autor umieszczam w scenie sfere. nastpęnie geometric/deformable>bomb, linkuje jedno z drugim i ustawiam podłoże z plane'a, to wszystko. Chcę aby kawałki wysadzonej sfery nie przelatywały przez tego plane'a tylko na nim zostawały.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto