Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

chodzi mi o cos takiego że gdy rozsadzam geometrie Bomb'em to przelatuje mi ona przez podloze pozniej. Czego użyć aby jej fragmenty pozostawały na "powierzchni" ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 858
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chodzi o particles to space warps >deflectors >udeflector>dodaj to podłoże i później w particle view dodaj zakładkę collisions i tam wybierz wcześniej stworzony udeflector, kolizja pomiędzy twoim obiektem a podłożem będzie pozdro

Edytowane przez sebx

Napisano

hhmm to moze Opisz co dokladnie Chcesz osiagnac i jakim sposobem to robisz latwiej bedzie Ci pomoc

Napisano
  • Autor

umieszczam w scenie sfere. nastpęnie geometric/deformable>bomb, linkuje jedno z drugim i ustawiam podłoże z plane'a, to wszystko. Chcę aby kawałki wysadzonej sfery nie przelatywały przez tego plane'a tylko na nim zostawały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności