yasamaru Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 Witam mam pytanie jak wymodelowac usta dla postaci by pozniej bylo latwiejsze ich animowanie?? czy powinno modelowac sie otwarta czy zamknieta buzie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 Ważne są loopy wokół ust, żeby było dostatecznie dużo, żeby je ładnie zeskinować przy rigowaniu. Mi się lepiej robi lekko rozchylone, czy przy rozluźnionej szczęce, jest wtedy łatwiejszy dostęp do ust, jamy ustnej etc. i normalka nie wyrzuca błędów, ale za to przy samym modelu musisz mieć świadomość, że podbródek się zmniejszy i policzki się uwypuklą etc. przy zaciśniętej szczęce. To chyba kwestia workflow, może ktoś ma inne zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 7 Luty 2011 Share Napisano 7 Luty 2011 Zerknij na to, to wyjaśnia po co są tak a nie inaczej ukłądane loopy na twarzy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yasamaru Napisano 8 Luty 2011 Autor Share Napisano 8 Luty 2011 Dzieki :) Przydalo sie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi