Skocz do zawartości

Physique, postać - deformacja buta


Gość pin_green

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pin_green

Zriggowałem stworka. Ma on coś kopnąć - i tu pojawia się problem. Przy wyciągnięciu stopy jak do kopnięcia podeszwa buta się zakrzywia. Powinna pozostać prosta.

 

Ilustrację dołączyłem jako załącznik (JPG). Czerwona kreska to linia prosta, którą powinien zachowywać but, a jednak się zakrzywia.

 

Co tu zrobić, czym konkretnie pokręcić, aby była zachowywana linia prosta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja bym spróbował skinem, jest przyjemniejszy. I prawdopodobnie problem leży w tym że jakieś werteksy na tej stopie znajdują się również w zasięgu innych envelope. W skinie może sobie poustawiać wagę dla werteksów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pin_green

No tak, tyle że riggowanie od początku zajmie mi dużo czasu, a tutaj animacja gotowa, tylko drobny(?) defekt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności